/* Grafx2 - The Ultimate 256-color bitmap paint program Copyright 2007 Adrien Destugues Copyright 1996-2001 Sunset Design (Guillaume Dorme & Karl Maritaud) Grafx2 is free software; you can redistribute it and/or modify it under the terms of the GNU General Public License as published by the Free Software Foundation; version 2 of the License. Grafx2 is distributed in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU General Public License for more details. You should have received a copy of the GNU General Public License along with Grafx2; if not, see or write to the Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA 02111-1307, USA. */ void Gestion_principale (void); void Tracer_cadre_de_bouton_du_menu(byte Numero,byte Enfonce); void Desenclencher_bouton (int Numero); void Enclencher_bouton (int Numero,byte Click); void Annuler_les_effets (void); void Restaurer_les_effets (void); void Ouvrir_fenetre (word Largeur,word Hauteur, char * Titre); void Fermer_fenetre (void); void Ouvrir_popup (word Pos_X, word Pos_Y, word Largeur, word Hauteur); void Fermer_popup (void); void Fenetre_Dessiner_bouton_normal(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur, char * Titre,byte Lettre_soulignee,byte Clickable); void Fenetre_Enfoncer_bouton_normal(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur); void Fenetre_Desenfoncer_bouton_normal(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur); void Fenetre_Dessiner_bouton_palette(word Pos_X,word Pos_Y); void Calculer_hauteur_curseur_jauge(struct Fenetre_Bouton_scroller * Enreg); void Fenetre_Dessiner_jauge(struct Fenetre_Bouton_scroller * Enreg); void Fenetre_Dessiner_bouton_scroller(struct Fenetre_Bouton_scroller * Enreg); void Fenetre_Contenu_bouton_saisie(struct Fenetre_Bouton_special * Enreg, char * Contenu); void Fenetre_Effacer_bouton_saisie(struct Fenetre_Bouton_special * Enreg); void Fenetre_Dessiner_bouton_saisie(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur_en_caracteres); struct Fenetre_Bouton_normal * Fenetre_Definir_bouton_normal(word Pos_X, word Pos_Y, word Largeur, word Hauteur, char * Titre,byte Lettre_soulignee, byte Clickable, word Raccourci); struct Fenetre_Bouton_normal * Fenetre_Definir_bouton_repetable(word Pos_X, word Pos_Y, word Largeur, word Hauteur, char * Titre,byte Lettre_soulignee, byte Clickable, word Raccourci); struct Fenetre_Bouton_palette * Fenetre_Definir_bouton_palette(word Pos_X, word Pos_Y); void Fenetre_Effacer_tags(void); void Tagger_intervalle_palette(byte Debut,byte Fin); struct Fenetre_Bouton_scroller * Fenetre_Definir_bouton_scroller(word Pos_X, word Pos_Y, word Hauteur, word Nb_elements, word Nb_elements_visibles, word Position_initiale); struct Fenetre_Bouton_special * Fenetre_Definir_bouton_special(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur); struct Fenetre_Bouton_special * Fenetre_Definir_bouton_saisie(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur_en_caracteres); struct Fenetre_Bouton_dropdown * Fenetre_Definir_bouton_dropdown(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur,word Largeur_choix,char *Libelle,byte Affiche_choix,byte Affiche_centre,byte Affiche_fleche,byte Bouton_actif); void Fenetre_Dropdown_choix(struct Fenetre_Bouton_dropdown * Dropdown, word Numero, const char *Libelle); void Fenetre_Dropdown_vider_choix(struct Fenetre_Bouton_dropdown * Dropdown); byte Fenetre_click_dans_zone(short Debut_X,short Debut_Y,short Fin_X,short Fin_Y); short Attendre_click_dans_palette(struct Fenetre_Bouton_palette * Enreg); void Recuperer_couleur_derriere_fenetre(byte * Couleur, byte * Click); short Fenetre_Bouton_clicke(void); int Numero_bouton_sous_souris(void); short Fenetre_Numero_bouton_clicke(void); void Remappe_fond_fenetres(byte * Table_de_conversion, int Min_Y, int Max_Y); void Pixel_fond(int Pos_X, int Pos_Y, byte Couleur);