grafX2/sdlscreen.h
Adrien Destugues 306a004e36 First upload of the code.
git-svn-id: svn://pulkomandy.tk/GrafX2/trunk@2 416bcca6-2ee7-4201-b75f-2eb2f807beb1
2007-04-14 20:18:30 +00:00

34 lines
2.3 KiB
C

#ifndef SDLSCREEN_H_INCLUDED
#define SDLSCREEN_H_INCLUDED
#include <SDL/SDL.h>
#include "struct.h"
//Set_Mode_SDL();
void Pixel_SDL (word X,word Y,byte Couleur);
byte Lit_Pixel_SDL (word X,word Y);
void Effacer_Tout_l_Ecran_SDL (byte Couleur);
void Block_SDL (word Debut_X,word Debut_Y,word Largeur,word Hauteur,byte Couleur);
void Pixel_Preview_Normal_SDL (word X,word Y,byte Couleur);
void Pixel_Preview_Loupe_SDL (word X,word Y,byte Couleur);
void Ligne_horizontale_XOR_SDL(word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur);
void Ligne_verticale_XOR_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Hauteur);
void Display_brush_Color_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Hauteur,byte Couleur_de_transparence,word Largeur_brosse);
void Display_brush_Mono_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Hauteur,byte Couleur_de_transparence,byte Couleur,word Largeur_brosse);
void Clear_brush_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Hauteur,byte Couleur_de_transparence,word Largeur_image);
void Remap_screen_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,word Hauteur,byte * Table_de_conversion);
void Afficher_partie_de_l_ecran_SDL (word Largeur,word Hauteur,word Largeur_image);
void Afficher_une_ligne_ecran_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,byte * Ligne);
void Lire_une_ligne_ecran_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Largeur,byte * Ligne);
void Afficher_partie_de_l_ecran_zoomee_SDL(word Largeur,word Hauteur,word Largeur_image,byte * Buffer);
void Display_brush_Color_zoom_SDL(word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Pos_Y_Fin,byte Couleur_de_transparence,word Largeur_brosse,byte * Buffer);
void Display_brush_Mono_zoom_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Pos_Y_Fin,byte Couleur_de_transparence,byte Couleur,word Largeur_brosse,byte * Buffer);
void Clear_brush_zoom_SDL (word Pos_X,word Pos_Y,word Decalage_X,word Decalage_Y,word Largeur,word Pos_Y_Fin,byte Couleur_de_transparence,word Largeur_image,byte * Buffer);
SDL_Rect ** Liste_Modes_Videos_SDL;
SDL_Surface* Ecran;
SDL_Event* Evenement_SDL;
#endif // SDLSCREEN_H_INCLUDED